امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگ نخست » آخرین اخبار

در راستای احیای بافت فرسوده و نا کارآمد صورت گرفت

جلسه هم اندیشی، شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری کازرون با انبوه سازان

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کازرون جلسه هم اندیشی جهت احیای بافت های فرسوده و نا کار آمد شهر با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری ، رئیس شورای اسلامی شهر ، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان و جمعی از انبوه سازان در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه سهراب جبری رئیس شورای اسلامی شهر کازرون هدف از تشکیل این جلسه را حل مشکلات شهر و به ویژه بافت های فرسوده با مشارکت انبوه سازان و سرمایه گذاران عنوان کرد و کفت : شهر کازرون شهری تاریخی و دارای قدمت زیادی است که در مرحله اول بافت ها و املاکی که ارزش تاریخی دارند با استعلام از اداره میراث فرهنگی حفظ خواهیم کرد و با کمک شما انبوه سازان و سرمایه گذاران احیا می نماییم. سپس معاون فنی عمرانی شهرداری جزئیات طرح احیای بافت فرسوده و ناکارآمد را تشریح کرد و گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی معماری و شهر سازی در مورد بافت های فرسوده و نا کارآمد بسته های تشویقی برای انبوه سازان و فعالان صنعت ساختمان سازی و ساکنین بافت فرسوده و ناکارآمد در نظر گرفته شده است.

مهندس مجید احمدی ضمن تشریح جزئیات بسته های تشویقی بر ضرورت تعامل و همکاری ادارات خدمات رسان با شهرداری و انبوه سازان در راستای اجرای این طرح تاکید کرد.

در ادامه انبوه سازان موانع و مشکلات پیش رو را عنوان کردند و ازمجموعه شهرداری خواستند تا با هماهنگی دیگر ادارات نسبت به رفع موانع اقدم شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on skype
Share on print

آخرین مطالب

پست های مرتبط