امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگ نخست » آخرین اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر: کارگران، خالق زیبایی شهر هستند

به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون، مهندس رضا نوذری در مراسم تجلیل از کارگران و پیمانکاران نمونه شهرداری و سازمان های وابسته که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین شهرداری، روسای سازمان ها و جمعی ازکارگران در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد

 

رئیس شورای اسلامی شهر: کارگران، خالق زیبایی شهر هستند

رئیس شورای اسلامی شهر کازرون نیز در این مراسم ضمن تبریک روز کارگر اظهار کرد: روز کارگر در کشور ما بر اساس اندیشه های دینی است و ریشه در کلام وحی و گفتار و رفتار بزرگان دین دارد.

محسن روزبهی کارگران را خالقان زیبایی شهر توصیف کرد و افزود: شما کارگران هر روز خلق می کنید یعنی با تنظیف شهر و رسیدگی به فضای سبز، شهری تمیز، زنده و هوایی پاک را خلق می کنید که این، ریشه در تفکر الهی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از همه دوایر شهرداری اظهار کرد: صادقانه می گویم از نظر مجموعه شورای اسلامی شهر، قداست و شرافت و جایگاه شما که لحظه به لحظه در جهت خدمت به مردم تلاش می کنید در نزد ما جایگاهی ارزشمند و شریف است و ما برای همه شما احترام ویژه ای قائل هستیم.

وی اضافه کرد: در این چندسال خصوصا از شروع شورای ششم تلاش کردیم در مصوبات شورا تا جایی که امکان دارد دست شهردار و مجموعه اداری شهرداری در ارزش گذاری به خدمت شما را باز بگذاریم.

روزبهی با اشاره به اینکه همه ما در یک جبهه در راستای خدمت و پاسخگویی به مردم قرار داریم، گفت: همگی باید برحسب وظیفه خود باید پاسخگوی مردم باشیم.

وی تصریح کرد: همان اندازه که اجرای یک پروژه عمرانی در شهر ارزش دارد، برداشتن یک زباله کوچک از روی زمین هم  ارزشمند است.

 

مهندس نوذری با اشاره به اهمیت و جایگاه والای  کارگران در دین اسلام گفت: کارگران نزد خداوند محبوب هستند چنانچه پیامبر اکرم (ص) بر دست کارگر بوسه زدند و امام خمینی(ره) هم فرمودند: خدا هم کارگر است.

شهردار کازرون با بیان اینکه خدمات شهرداری شبانه روزی و بدون وقفه است تصریح کرد: همه ما در راه خدمت به مردم و اعتلای کشورمان تلاش می کنیم، مجموعه شهرداری به خصوص کارگران زحمت کش شبانه روز در حال کارند و خوشبختانه مردم از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر راضی هستند که این افتخار بزرگ، حاصل تلاش و زحمات شما عزیزان است.

وی بهبود وضعیت معیشتی کارگران را یکی از دغدغه های خود و اعضای شورای اسلامی دانست و گفت: یکی از حلال ترین و پاکترین درآمدها، دستمزد شغل کارگری است؛ ما تلاش و زحمات شما را می بینیم و درک می کنیم، از این رو تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر این است که حقوق همه شما به موقع و آخر هر ماه پرداخت شود و علی رغم مشکلات زیاد تلاش کرده ایم از بابت حقوق به موقع شما عزیزان مشکلی به وجود نیاید..

 

 

 

 

 

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on skype
Share on print

آخرین مطالب

پست های مرتبط